STRAŻ GRANICZNA - forum o rekrutacji

FORUM PRZENIESIONE NA ADRES : www.forumpolicja.cba.pl
(do działu STRAŻ GRANICZNA)


  • Nie jesteś zalogowany.

Zasady Forum

REGULAMIN FORUM 1.0 Rejestracja na forum www.rekrutsg.pun.pl.pl i konfiguracje profilu. 1.1 Avatar,nick i podpis nie może być obraźliwy dla innych użytkowników oraz zawierać treści pornograficznych i/lub rasistowskich. 1.2 Avatar nie może przekraczać wielkości 150x120 pikseli 1.3 Podpis nie może zwierać: -Obrazków przekraczających rozmiar 120x100 -Banerów przekraczających rozmiar 350x30 -Obrazków, banerów itp. o treści obraźliwej, pornograficznej i nazistowskiej. -Podpisów wulgarnych i obraźliwych dla innych użytkowników. Przy tworzeniu podpisu można używać BBCode. Maksymalny rozmiar tekstu w podpisie to "13" (Według rozmiarów BBCode) Podpis pod postem musi być krótki, ale sensowny. Niedopuszczalny jest podpis który ma przerost formy nad treścią. Nie przestrzeganie powyższych reguł będzie karane upomnieniem, ostrzeżeniem i banem.[/color] 2.0 Wypowiadanie się na forum. 2.1 Post/temat nie może być obraźliwy dla innych użytkowników oraz zawierać treści pornograficznych i/lub rasistowskich. 2.2 Post musi zawierać przynajmniej jedno zdanie. -Wykluczone jest pisanie postów zawierających same emotikonki -Zdanie obowiązkowo musi się zaczynać z wielkiej litery oraz powinno zawierać znaki interpunkcyjne. Użytkownik piszący post nie powinien zmieniać treści zawartej w temacie (wyjątki). 2.3 Obrazki w postach nie mogą przekraczać 800x600 pixeli. 2.4 usunięty 2.5 Zakaz pisania posta pod postem (Nie dotyczy ważnych treści). 2.6 Nie wolno wulgarnie odnosić się do moderatorów i administratorów. 2.7 Nazwa tematu musi jak najlepiej wyrażać jego treść. 2.8 Zakaz umieszczania na forum wszelkich linków zagrażających sprawności sprzętu/oprogramowania komputerowego użytkowników. 2.9 Post/temat łamiący przynajmniej 1 z punktów 2.1, 2.2, 2.3 i 2.5 będzie kasowany bądź pozostawiony z upomnieniem 3.0 Prawa administratora/moderatora 3.1 Administrator/Moderator zastrzega sobie prawo do zmiany w każdej chwili treści posta lub nazwy tematu dowolnego użytkownika. 3.2 Administrator może w dowolnej chwili ukarać użytkownika ostrzeżeniem lub banem. 3.3 Moderator może zgłosić administratorowi łamanie regulaminu przez któregoś z użytkowników, zostaną wyciągnięte konsekwencje. 3.4 Administrator/Moderator może w dowolnej chwili zrezygnować z pełnienia swojej funkcji na forum. 4.0 Obowiązki administratora/moderatora. 4.1 Administrator/Moderator musi dobrze znać regulamin i pilnować by wszyscy go przestrzegali razem ze samymi sobą. 4.2 Moderator może moderować tylko na wyznaczonych mu działach. 4.3 Administrator/Moderator nie powinien wykorzystywać swoich praw do złych celów (np. Nie lubię Mietka, mojego sąsiada to dostanie bana). 5.0 Inne 5.1 Użytkownik nie powinien zachowywać się jak dodatkowy moderator. 5.2 Użytkownik może zgłosić skargę na dowolna osobę u Administratora. 5.3 Użytkownik ma prawo do dyskusji w każdym dziale dla niego przeznaczonym. 5.4 Użytkownik ”powinien” dostosować się do regulaminu i przestrzegać go. 5.5 Jeśli użytkownik będzie nagannie łamał regulamin może zostać ukarany ostrzeżeniami lub banem. 5.6 Zakazuje sie na tym forum reklamowania w chamski sposób portali, forów dyskusyjnych itp. 5.7 Zakładane konta nie aktywowane linkiem są kasowane po upływie od 3 do 7 dni, natomiast konta bez postów po upływie od 20 do 30 dni. 5.8 Użytkownicy forum powinni stosować się do netykiety. 5.9 Użytkownik bez zgody Administratora nie ma prawa usuwać "notek administracyjnych" w swoich postach. (Zielone lub czerwone upomnienia) 5.10 Do kłócenia się i obrażania służy opcja PW. 5.11 za posty z obrazą Administratora,moderatorów, użytkowników grozi BAN. 5.12 Punkty od 5.10 do 5.12 wchodzą w życie od dnia 30.07.2011

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
święta lena patronka domowa sztuczna pochwa lubasz pun benzer aston 50 opinie polerowanie reflektorów